Orsieres - Bourg St Pierre - Reisverslag uit Bourg-Saint-Pierre, Zwitserland van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Orsieres - Bourg St Pierre - Reisverslag uit Bourg-Saint-Pierre, Zwitserland van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Orsieres - Bourg St Pierre

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

30 Mei 2017 | Zwitserland, Bourg-Saint-Pierre

Wat is het weer opgeknapt na die regenbui van gisteren.
Nog even en we krijgen het koud.
We zijn van 887 naar 1632 m gegaan.
De afstand was maar 14 km, maar half 8 vertrokken en rond 13.00 uur aangekomen dan kun je wel nagaan hoe stevig zo'n klim is.
Door weiden en bossen en glooiende hellingen was het ondanks alles goed te doen.
Achter een rotsblok hoorde ik geritsel en een slang keek me nieuwsgierig aan.
Hij ratelde niet dus gevaarlijk zal ie niet zijn geweest.
We zijn toch maar doorgelopen.
We hoorden hier dat de pas sneeuwvrij is, dus kunnen we er morgen lopend overheen.
In Orsieres nog een stempel gehaald in de kerk. Hij verwachtte wel dat we om 19.00 uur naar de mis zouden komen. Dat is er niet van gekomen. We hebben een pittige crêpe gegeten bij een dame. Daar zaten we een beetje mee te flirten, want tja, in zo'n dorp komen natuurlijk weinig knappe kerels zoals wij. Haar man stuurde haar de keuken in.
Geen spannende dingen gebeurt verder

• 30 Mei 2017 - 20:51

Anneke:

Ik vind het anders tot nutoe spannend genoeg hoor Chris!