Montefiascone - Reisverslag uit Montefiascone, Italië van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Montefiascone - Reisverslag uit Montefiascone, Italië van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Montefiascone

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

15 Juni 2017 | Italië, Montefiascone

We hebben van het hotel een orgie mandje gekregen omdat we vroeg 6.30 uur op pad wilden.
Helaas gevulde giraffenek zat er niet bij.

We blijven de warmte ontwijken ook al komen we dan maar vroeg aan. Kunnen we rustig wat eten em rusten.

Rond 12 uur liepen we Montefiascone binnen en het was al 38 gr.
Leuke afwisselende wandeling weer maar het valt ons op dat hoe dichter we bij Rome komen, hoe minder rustplaatsen we onderweg tegenkomen.
Dus geen terrasje om koffie oid te drinken.

We zaten op een terras in Montefiascone, komen er 2 Nederlandse echtparen een tafel verderop zitten.
We hebben maar meteen gezegd dat we Nederlanders zijn, en zo krijg je een gesprek, over wat we aan het doen zijn. De mannen waren 2 Indonesische broers. Door hun kleurtje werden ze niet altijd positief benaderd in Italië. Ik gaf aan dat ik ook een licht kleurtje heb.
Dat vonden ze wel verrassend dat ik op Bali geboren ben. En het ijs was gebroken.

De kathedraal hier is heel oud maar ook heel mooi van binnen.
Eindelijk Est!Est!Est! gedronken.
Aan die naam zit een heel verhaal. Is te googelen.
Lekker met wat lokale lekkernijen.